本文摘自: 《尊重自己 》作者: Virginia Satir   譯者 : 朱麗文   張老師文化出版社


I am me.


In all the world,there is no one else like me.


there are persons who have some parts like me, but no one adds up exactly like me.


Therefore, everthing that comes out of me is authentically mine because I alone chose it.


我就是我


以天下之大,卻無任何一人,像我一樣


有一些人,某些部分像我,但沒有一個人,完全和我一模一樣


所以,一切出自於我的,都真真實實屬於我,因為,那是我個人的選擇


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Lotus 的頭像
    Lotus

    倚山園

    Lotus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()